POSITIONERING | MERKIDENTITEIT

Aiosyn_structure.jpg
 

AI VOOR PATHOLOGEN

SYNERGIE TUSSEN SPECIALISTEN EN ALGORITMES

Aiosyn ontwikkelt software oplossingen om de klinische besluitvorming van pathologen te verbeteren. Hun deep-learning algoritmen worden geïnjecteerd in bestaande workflows waardoor pathologen nauwkeuriger, efficiënter en effectiever hun werk kunnen doen. Artifical Intelligence leidt zo tot uitgebreidere perspectieven, verbeterde patiëntidentificatie en ondersteuning bij de ontwikkeling van geneesmiddelen.

 
 

STRAK VERPAKTE INNOVATIE

Baanbrekende AI-technologie alleen is onvoldoende om innovaties in de dagelijkse medische praktijk opgenomen te krijgen. In een vercommercialiserende wereld is het formuleren, verpakken en uitdragen van medische innovaties cruciaal geworden voor het aangaan van strategische partnerships en ophalen van funding. Aiosyn klopte bij Revitalize aan voor een scherp merkverhaal, krachtige merkbelofte, unieke visuele merkidentiteit en uitnodigende website.

 
 
 
 

ACHIEVE MORE PERSPECTIVE

Bij Aiosyn heerst een diepgeworteld geloof in de synergie tussen pathologen en artificiële intelligentie. Het team maakt gebruik van state-of-the-art computationele pathologie technologie. De door AI aangedreven pathologie-algoritmen worden volledig geïntegreerd in bestaande pathologie-workflows. Zo heeft AI via klinische diagnostiek een positieve impact op de levens van patiënten en versnelt het in het life sciences domein de ontwikkeling van medicijnen.

 
 
 
 
 

VOLLE KRACHT VOORUIT

Met veel plezier hebben we samen met het Aiosyn team vorm gegeven aan het gloednieuwe merk. De heldere brand guidelines helpen om creatief richting te geven. Zo heeft duet.digital op basis van o.a. dit document de nieuwe Aiosyn website ontwikkeld. Aiosyn heeft inmiddels diverse investeringen opgehaald bij LUMO Labs, Oost NL en NWO om haar technologie mee te kunnen doorontwikkelen. Patrick de Boer, CEO van Aiosyn zegt over de samenwerking met Revitalize:


 
We hebben vanuit Aiosyn samengewerkt met Revitalize en zijn zeer te spreken over hun aanpak, het proces en de creatieve output. Een aanrader voor (re-)branding opdrachten dus!
— Patrick de Boer, CEO
 
 

meer weten over deze case?

 
green.jpg