MERKIDENTITEIT | COMMUNICATIE

Flux header.jpg
 

MEER ZEKERHEID

BIJ COMMERCIËLe VASTGOED TAXATIES

Met betrouwbare data en slimme taxatie-applicaties helpt Flux professionals in de markt van commercieel vastgoed om zekerder te waarderen en betere beslissingen te nemen. Hun platform biedt de best mogelijke vastgoedinformatie en uiteenlopende modules voor de waardering van commercieel vastgoed voor taxaties, advies en investeringen. Van individuele objecten tot agrarische grond of grote portefeuilles.

 
 

VAN HERPOSITIONERING TOT SOCIALS

Het doel van de samenwerking was om Flux opnieuw richting te geven met een scherpe merkessentie die het fundament vormt voor alle communicatie. De nieuwe identiteit moest zowel de betrouwbaarheid als de vooruitstrevendheid van het merk uitstralen en tegelijk houvast bieden voor uiteenlopende kanalen zoals website, social media, presentaties en salesmateriaal. Flux wilde zich sterker onderscheiden in de markt en zich profileren als dé partner die vastgoedprofessionals helpt om met zekerheid te waarderen.

 
 
 
 
 

ZEKER WETEN

We begonnen met het formuleren van de merkessentie: Flux draait om kennis en zekerheid, en geeft professionals via gevalideerde data het vertrouwen om te excelleren. Die kern werd samengevat in de belofte 'zeker weten'. Vanuit dit fundament ontwierpen we een volledig nieuwe visuele identiteit, inclusief een krachtig logo, een frisse en onderscheidende kleurset, een beeldtaal die complexe materie toegankelijk maakt en heldere tone-of-voice.

 
 
 
 
 

BREDE DOORVERTALING IN MIDDELEN

De nieuwe identiteit vertaalden we vervolgens naar concrete middelen: een volledig vernieuwde website met een duidelijke propositie en klantgerichte navigatie, social visuals en nieuwsbrieven die de belofte consequent uitdragen, en templates voor e-mail en PowerPoint die zorgen voor herkenbaarheid in alle presentaties. Daarnaast ontwikkelden we fotografie die de menselijke kant van Flux benadrukt en het merk een persoonlijke, toegankelijke uitstraling geeft. Flux is klaar voor verdere groei.


 
Dankzij de nieuwe merkidentiteit kunnen we onze boodschap eindelijk krachtig en consistent uitdragen. Flux straalt nu uit waar we voor staan: zekerheid, professionaliteit en innovatie.
— Ruben Troostwijk, Commercieel Directeur FLUX
 
 

meer weten over deze case?

BEL MICHAEL
 
green.jpg