Private Lease Used logo.png
 

MERKIDENTITEIT | CAMPAGNES

Revitalize website_Beeld_8.jpg
 

AUTOMARKT OP Z’N KOP

PRIVATE LEASE, MAAR DAN VOOR OCCASIONS

Private Lease Used is een nieuw initiatief, dat in rap tempo de automarkt op z'n kop aan het zetten is. Het geeft autobedrijven de mogelijkheid om jong gebruikte auto’s op basis van Private Lease aan hun klanten aan te bieden. Zo bouwen ze hun eigen leasepark op. Daarnaast is Private Lease Used een online platform waar consumenten de jong gebruikte auto van hun dromen kunnen vinden op basis van een laag maandelijks Private Lease tarief.

 

Revitalize website_Beeld_9.jpg
 

EEN NIEUW GELUID VERDIENT EEN NIEUW GEZICHT

Private Lease Used schudt met haar vernieuwende propositie de automarkt op. Het biedt nieuwe mogelijkheden in een conservatieve markt en daar past een frisse en positieve uitstraling bij. Het doel daarbij was om een complex financieel product met een sympathieke, unieke en opvallende toon en stijl in de markt te zetten. Revitalize is verantwoordelijk voor de positionering, visuele merkidentiteit en eerste campagnes.

 
 
 
 

SLIM, VOORDELIG EN ZORGELOOS RIJDEN

Simpel gezegd kun je met Private Lease Used een jong gebruikte auto rijden op basis van een vast laag maandbedrag. Daar zitten kosten zoals onderhoud, verzekering, wegenbelasting en reparaties al in opgenomen. Omdat deze auto niet nieuw is scheelt je dat flink in de maandelijkse kosten. Want kiezen voor een auto met 'de kop er al af' zorgt ervoor dat je met hetzelfde budget een completere auto kunt rijden. Of in sommige situaties dat je überhaupt de auto van je dromen kunt rijden. Met Private Lease Used krijg je dus echt 'meer auto voor je geld'. En zeg nou zelf... Jij wilt toch ook slim, voordelig en zorgeloos rijden?

 
 
 
 

ONGEKEND SUCCESVOL

De eerste communicatiedoelstelling was om autobedrijven zich aan te laten melden, zodat het aanbod occasions voor het geplande consumentenplatform snel zou groeien. Onze B2B-campagne gericht op autodealers met de relevante boodschap 'Zelf aan het stuur' heeft gezorgd voor een golf aan aanmeldingen van autobedrijven. De vraag werd niet óf ze deel wilden nemen aan Private Lease Used, maar hoe snel dat zou kunnen. Parallel aan dit succes wordt momenteel hard gewerkt aan het consumentenplatform, dat gelanceerd zal worden in de tweede helft van 2021.


 
Wij hebben ons bij de bureaukeuze laten leiden door de reactie van onze Automotive partners en een consumentenpanel op de creatieve voorstellen van de pitchbureaus. Maar liefst 80% van de respondenten gaf de voorkeur aan de visuele merkidentiteit van Revitalize. Het is ongekend hoe positief autobedrijven aanslaan op het merk, de propositie en de communicatie. Wij zijn superblij met Revitalize als creatief partner.
— Raymond Peters, Directeur Operationele Processen & Commercie Actua Groep
Raymond_peters_actua.jpg
 
 

meer weten over deze case?

 
green.jpg