POSITIONERING | MERKIDENTITEIT

Vliegtuig.jpg
 

AIR CARGO TRENDS

INZICHT DANKZIJ DATA

WorldACD is een data-publishing bedrijf, dat organisaties in de wereldwijde air cargo industrie inzicht geeft in markttrends. Klanten, zoals luchtvaartmaatschappijen, luchthavens en forwarders, leveren hun eigen air cargo data aan waarna het team van WorldACD deze data verwerkt, verifieert en classificeert. Binnen een abonnementsmodel zijn vervolgens diverse soorten inzichten uit te lezen, zoals o.a. veranderingen in marktaandeel en trends in bepaalde regio’s.

 
 

EVOLUTIE VAN HET MERK

Revitalize werd aangetrokken voor de strategische herpositionering en redesign van het merk. Ook ontwikkelden wij een eigen illustratiestijl en beeldtaal, nieuwe bedrijfsfotografie, alle website content, iconen sets, een professioneel pitchdeck, nieuwsbrief designs en meer. De nieuwe stijl is consistent doorgevoerd in alle communicatie-uitingen.

 
 
 
 

TAKE YOUR DATA FURTHER

Het WorldACD team ziet het als haar roeping om doorlopend te werken aan een perfecte weergave van de air cargo industrie. Om zo de markt efficiënter en daarmee duurzamer te laten functioneren. Door data van partners verder te brengen worden waardevolle trends en inzichten gerealiseerd. Ruim 20 jaar investeren in data-partnerships, productontwikkeling en technologische innovatie hebben niet alleen geleid tot de grootste, maar ook de meest betrouwbare database ter wereld. WorldACD is dan ook dé wereldwijde autoriteit op het gebied van air cargo data.

 
 
 
 
 

STEVIGE BASIS VOOR SUCCES

Een complete brand guideline borgt de gemaakte strategische en creatieve keuzes voor de toekomst. De nieuwe website (development door Active Collective) fungeert als digitale etalage voor potentiële klanten en biedt aan de achterzijde een portal voor bestaande klanten. In 2023 gaan we ook aan de slag met digitale campagnes en de verdere implementatie van het vernieuwde merk. Rogier Blocq, Head of Product Development van WorldACD Market Data zegt over de samenwerking:


 
Revitalize heeft ons op een professionele manier geholpen met de formulering van onze merkstrategie. De kwaliteit van hun expertise zie je terug in adviezen en opgeleverde materialen. Ik was ook onder de indruk van hun creativiteit en snelheid van werken. WorldACD kan Revitalize van harte aanbevelen voor een rebranding-traject.
— Rogier Blocq, HEAD OF PRODUCT DEVELOPMENT
 
 

meer weten over deze case?

 
green.jpg